"Так всралась мені ваша рідна мова! У Києві, бл # дь, всі говорять російською, і нікого це не # бет", - 15-річна блогер з TikTok про українську мову. ВІДЕО

 

Блогер з TikTok maybe_lizaaaaa записала відео, в якому образливо висловилася про українську мову. Увага! Нецензурна лексика!

Як повідомляє Цензор.НЕТ , даний відеозапис юної блогерша опублікував в соцмережах користувач Ігор Колєснік . Він же стверджує, що блогер maybe_lizaaaaa не хто інший, як 15-річна Ліза Леоненко, а також вказує імена її батьків - Ніна і Геннадій Леоненко.

"Так всралась мені ваша рідна мова. Якщо людина не любить цю мову, то навіщо на ньому розмовляти. Щоб ви розуміли, наскільки я негативно ставлюся до української мови: я не буду дружити з тією людиною, яка розмовляє українською. Мене дуже дратує цей мова! Особливо його звучання від інших людей і від себе ж. Тому, маленькі патріотики зі своєю зал # пи і своїх сіл, од # бітесь від мене, будь ласка. Чому з сіл? Тому, що в Києві, бл # дь, майже нікого немає, хто розмовляє українською. Всі говорять російською, і нікого це не # бет ", - заявила Ліза на відеозаписі.

джерело

Коментарі